مِه – بخار اختصاصی داخلی برنامه نود barname navad

مِه – بخار: اختصاصی داخلی برنامه نود barname navad ekhtesasi dakheli

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاست خارجی کشور عزیزمان ایران مانند کره شمالی با آمریکا پشت میز مذاکره نخواهد نشست، ولی جنگی هم در کار نیست

    کریشنا کالامور در آتلانتیک نوشت: دونالد ترامپ در یک توئیتی در آخرهای یکشنبه هشدار داد که کشور عزیزمان ایران « مستوجب عواقبی خواهی شد که در طول تاریخ تا کنون کم‌

    کشور عزیزمان ایران مانند کره شمالی با آمریکا پشت میز مذاکره نخواهد نشست، ولی جنگی هم در کار نیست

    کشور عزیزمان ایران مانند کره شمالی با آمریکا پشت میز مذاکره نخواهد نشست، ولی جنگی هم در کار نیست

    عبارات مهم : ایران

    کریشنا کالامور در آتلانتیک نوشت: دونالد ترامپ در یک توئیتی در آخرهای یکشنبه هشدار داد که کشور عزیزمان ایران « مستوجب عواقبی خواهی شد که در طول تاریخ تا کنون کم تر کسی با آن روبه رو شده است است». این توئیت به نظر می رسد احتمال شکل گیری مناقشه نظامی با یکی از قدرتمندترین نیروهای مسلح خاورمیانه زیاد کردن داده هست. وی این توئیت را در تصویر العمل به بیانات حسن روحانی مدیر جمهور کشور عزیزمان ایران « آمریکا باید بداند که صلح با کشور عزیزمان ایران مادر همه صلح ها و جنگ با کشور عزیزمان ایران مادر همه جنگ هاست.» مطرح کرده هست.

    به گزارش گزینش ، آتلانتیک ادامه داد: تویئت ترامپ: به مدیر جمهوری کشور عزیزمان ایران روحانی: دیگر هرگز ایالات متحده را ترساندن نکن یا مستوجب عواقبی خواهی شد که در طول تاریخ تا کنون کم تر کسی با آن روبه رو شده است هست. ما دیگر کشوری نیستیم که حرف های دیوانه وار تو در مورد خشونت و فوت را تحمل کنیم. مراقب باش.»

    این خبر توئیتری همراه با حروف بزرگ حاکی از این است که جنگ با جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران اجتناب ناپذیر هست. ولی مدیر جمهور کشور عزیزمان ایران از چشم انداز « مادر همه صلح ها» استقبال کرد. خبر توئیتری ترامپ یادآور تهدیداتی بود که او علیه کیم جونگ اون « دیوانه» مورد «آتش و خشمی که دنیا مشابه آن را به چشم ندیده»، مطرح کرده بود. ولی درست چند ماه بعد از این اظهارات، ترامپ در سنگاپور با کیم جونگ اون دیدار کرد و یک فرایند دیپلماتیکی که با خوش بینی زیادی همراه بود راه انداخت. ولی دستاورد این نشست ناچیز بود. به علت تاریخچه تنش آمیز روابط بین آمریکا و کشور عزیزمان ایران بعد از انقلاب 1979م، چنین نتیجه تا حد زیادی در برابر پایتخت کشور عزیزمان ایران غیرمحتمل به نظر می رسد. جان بولتون مشاور امنیت ملی در اظهاراتی در روز دوشنبه گفت: «ترامپ به من گفت که اگر کشور عزیزمان ایران هر حرکت منفی انجام دهد، تاوانی را پرداخت خواهد کرد که کشورهای اندکی در گذشته پرداخته اند.»

    کشور عزیزمان ایران مانند کره شمالی با آمریکا پشت میز مذاکره نخواهد نشست، ولی جنگی هم در کار نیست

    اما نقطه شروع جدال لفظی بین حسن روحانی و ترامپ از ماه می – زمانی که آمریکا از توافق هسته ای با کشور عزیزمان ایران خارج شده است است شروع شد. – توافقی که مشمول بر چین، فرانسه، روسیه، انگلیس، آلمان و اتحادیه اروپا می شود.-دولت ترامپ بر این عقیده بودند که توافق هسته ای کشور عزیزمان ایران به عنوان دستاورد سیاست خارجی باراک اوباما به مسائلی مانند نقش کشور عزیزمان ایران در سوریه ، عراق، یمن و لبنان، برنامه موشک های بالستیک و کارها مسئله ساز دیگر آن ها اشاره ای نکرده هست. ولی سایر کشورها و نهادهایی که هنوز پای بند به توافق برجام هستند بر این عقیده اند که این توافق منحصرا مربوط به برنامه هسته ای است.

    قبل از خروج آمریکا از برجام، بارها مقامات دولت ترامپ بر پای بندی کشور عزیزمان ایران از توافق تاکید کردند؛ ولی آن ها بر این عقیده هستند که این توافق صرفا وقت دستیابی کشور عزیزمان ایران به سلاح هسته ای را تاخیر می اندازد. حامیان این توافق نامه، این موضع را یک برداشت عمدا اشتباه از سوی دولت ترامپ از توافق دانسته اند. در ماه گذشته، دولت ترامپ به تمام کشورهای خریدار نفت کشور عزیزمان ایران اعلام کرد اگر تا 4 نوامبر خرید نفت خود را به صفر کم کردن ندهند با تحریم های آمریکا روبرو خواهند شد. در این راستا دولت آمریکا بخش تجارت کشور عزیزمان ایران با سایر کشورها را مورد نشانه قرار گرفته است . آن ها تاکید کردند که جهت سایر کشورها معافیت هایی ارائه نمی کنند. چنین حرکتی قطعا به اقتصاد کشور عزیزمان ایران آسیب خواهد رساند.

    کریشنا کالامور در آتلانتیک نوشت: دونالد ترامپ در یک توئیتی در آخرهای یکشنبه هشدار داد که کشور عزیزمان ایران « مستوجب عواقبی خواهی شد که در طول تاریخ تا کنون کم‌

    در برابر کشور عزیزمان ایران اعلام کرده که تا زمانی که سایر امضاکنندگان برجام به تعهدات خود در زمینه سرمایه گذاری در کشور عزیزمان ایران پای بند باشند در برجام باقی خواهند ماند. اتحادیه اروپا قانونی را جهت حمایت از شرکت های اروپایی در برابر تحریم های آمریکا به تصویب رساند.بنابراین جهت شرکت های اروپایی با زنجیره عرضه جهانی و نیروی کار بین المللی، دسترسی به سیستم مالی آمریکا و همچنین دسترسی به بازار مصرفی بزرگ این کشور، تجارت با آمریکا بسیار با ارزش تر و مهم تر از تجارت با کشور عزیزمان ایران هست. در حالی که اتحادیه اروپا و سایر کشورهای عضو برجام بر استمرار پای بندی خود به توافق تاکید می کنند ولی آن ها جهت ادامه برجام با گزینه های واقع گرایانه محدودی روبرو هستند.

    مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا در اظهاراتی در ماه می، فهرستی از خواسته های دوازده گانه را جهت کشور عزیزمان ایران مطرح کرد. وی تاکید کرد اگر ایرانی ها خواهان روابط دیپلماتیک و تجاری با آمریکا هستند باید به برنامه موشک بالستیک، حمایت از گروه های تروریستی مانند حزب الله و خشونت در کشور عزیزمان ایران و سوریه آخر دهند. باربارا اسلاوین از مدیر آینده ابتکار عمل کشور عزیزمان ایران در شورای آتلانتیک که گروهی تحقیقاتی در واشنگتن است گفت: «این فهرست دوازده گانه پمپئو جز محالات هست. پمپئو از پلنگ نمی خواهد خال های خود را عوض کردن دهد بلکه از او می خواهد که به یک بره تبدیل شود.»

    دولت ترامپ در اظهاراتش در بعضی موارد از حمایت مردم کشور عزیزمان ایران علیه حاکمانشان سخن میگوید در حالی که مردم کشور عزیزمان ایران از سفر به آمریکا منع شده است اند. در این راستا مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا در روز یکشنبه در کتابخانه ریاست جمهوری ریگان در سیمی والی کالیفرنیا در بیانات ضد ایرانی گفت : «ایران زیاد از دولت به مافیا شبیه است» وی افزود: «هدف از تلاش ها و کارها ما این است که ایرانیان از کیفیت مشابه زندگی ایرانیان مقیم آمریکا برخوردار شوند.» در روز دوشنبه، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه کشور عزیزمان ایران در تصویر العمل به این بیانات گفت: «سخنرانی مزورانه و سخیف وزیر خارجه آمریکا در این جمع که صرفا یک اقدام ابزاری و تبلیغاتی بود، بیش از هر لحظه نشانگر درماندگی بی حد و حصر دولت آمریکا در شرایط بعد از خروج غیرقانونی این کشور از برجام و عدم دستیابی به اهداف خود از این اقدام یک سویه و نابخردانه و انزوای جهانی ناشی از آن هست. سخنان پمپئو نشانه روشنی از تلاش های آمریکا جهت مداخله در امور داخلی کشور عزیزمان ایران است.»

    کشور عزیزمان ایران مانند کره شمالی با آمریکا پشت میز مذاکره نخواهد نشست، ولی جنگی هم در کار نیست

    این همان چیزی است که بسیاری از همسایگان کشور عزیزمان ایران در مورد کارها کشور عزیزمان ایران در داخل مرزهایشان سخن می گویند. در نهایت، کشور عزیزمان ایران توانایی قصد ندارد وارد جنگ با آمریکا شود، در حالی که این کشور در سوریه، عراق و به میزان کمتر یمن و لبنان به حمایت از گروه های حزب الله، حماس و حوثی ها می پردازد. بنابراین تنها کاری که کشور عزیزمان ایران در برابر ترامپ در منطقه انجام می دهد ایجاد مسئله هست. آن ها می توانند از نفوذ سیاسی و فرهنگی خود در عراق جهت این نشانه بهره ببرند. این کشور به حمایت از اسد ادامه خواهد داد و آن ها همچنین می توانند زمینه بی ثباتی در افغانستان را ایجاد کنند. ایالات متحده آمریکا از تمام این کارها آگاهی دارد.

    در پایان، حتی اگر عنصرهای جنگ طلبانه تر دولت ترامپ خواهان جنگ با کشور عزیزمان ایران باشند، ولی تا کنون هیچ بیانیه یا اظهارنظر عمومی در مورد این عنوان وجود ندارد. حتی خود ترامپ همانطور که گفته است: « خودش تنها کسی است اهمیت دارد» مخالف هر گونه ماجراجویی نظامی امریکا است.

    کریشنا کالامور در آتلانتیک نوشت: دونالد ترامپ در یک توئیتی در آخرهای یکشنبه هشدار داد که کشور عزیزمان ایران « مستوجب عواقبی خواهی شد که در طول تاریخ تا کنون کم‌

    واژه های کلیدی: ایران | توافق | آمریکا | ایرانی | ایرانیان | دولت ترامپ | دونالد ترامپ | سفر به آمریکا


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار